dagens små aktiviteter

Började med körlektion. Det gick faktiskt väldigt bra, bättre än vad jag trodde. ^^ hehe, nej men de var kul och allt flöt på! :) sen var det skola osv. Hade kund och svenska redovisning.

Visade sig att jag hade MVG på mitt tal (skriftliga) om att redovisa. sen när jag skulle redovisa tog jag ett annat ämne då jag tyckte de skulle bli roligare. aja, men nej. Då var jag tydligen för avslappnad och ja, jag levde väl inte upp till hennes förväntningar efter mitt lilla MVG där så fick bara G+ på redovisning. As suur! men får ju faktiskt skylla mig själv lite när jag bara byter ämne helt plötligt. Från vitt till svart lixom.. korkat av mig!

sen var det garage lektion med en massa människor på körskolan. Haha, hamnade i en tjejgrupp är jätte glad att jag hamnade där endå, inga killar som ska lägga sig i och grejer. :P Bra! jaja, att bara öppna motorhuven var ju ett projekt, men vi var lika duktiga som alla andra grupper i slutänadan, även fasst alla kanske inte trode det! Tjejer kan, men om dom inte behöver, varför vara så dum att göra det? bara ropa på ngn annan lixom. ;) haha

jaja, rolig dag! :D Utom mitt lilla dumma g+ då, men ser det ganska possitivt då min lärare tror att jag kan mycket bättre, vilket jag också kan! :) Ska då visa henne nästa gång ska vi allt se. ;) hehe




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0