- Till Linnea

Nu är det såhär.. Tänkte egentligen gå upp till stallet och kolla på när Lisa red på sin hestis, men jag hinner inte eftersom jag ska till Linnea. Där väntar Linnea, Erika och förhoppningsvis becka? jaja, vi ska ivf med ett gäng ha lite kul får jag hoppas. ^^ haha, kan ju bli åt helvette också! men men, de blir säkert la bra. Bilden från igår var jävligt skabbig, men den orkar jag inte ta bort så ni får blunda om ni ska skrolla dit. :P haha

Igår gick ivf jätte bra, och det var skit kul! :D

Nu ska jag äta sen dra! Imorgon blir det stallet. :) men kommer dit lite senare då jag sover hos Linnea. :) Tjing!

Vill rida Ally, är sjukt suuugen på det! tittta vad nöjd hon ser ut. ^^ :D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0