- Tävling på Bälinge

Igår var jag ju som ni säket redan vet och tävlade på Alicia på DM osv. :) I förklassen fick vi 69,6% och slog vårat tidigare rekord. Det var en LC:1 och Gabriella Pernler dömde. Har aldrig blivit dömd av henne förrut så de var ju spännande. ;) jaja, den klassen vann vi ivf och fick täcke, rosett och nån typ av pokal. :)

Sen i andra klassen var det DMet som reds i LB:1. Innan jag startat uptäckte jag att en innan mig fått över 72%, och eftersom jag aldrig fått över 70% och så var det jenatte Nyman-Nilsson som dömde så då trode jag inte jag skulle få över 70%. men stålsatte mig för en andra plats. men red såklart mitt bästa endå. ;) jaja, känslan var mycket bättre i denna klass och vi fick ihop 73,8%. Helt jävla sjukt glad jag var! :P Desutom fick jag 8or på min sits av båda dommarna. De är nog dom där 8orna jag är mest glad över för jag är så jävla sjukt trött på alla dessa 70r jag får. men men, glad tjej! :) Vann även DM klassen och blev distriksmästare 2011, jätte roligt! :)

Alicia var så duktig! :)<3


Tog bara liggande bilder då dom stående blir så stora. Om ni vill se flera bilder har jag några på min facebook och några på min bdb. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0