- Strömsholm tävlingar

I Början på Juni är de ju det årliga strömsholmstävlingarna som dom flesta kanske redan vet. ;) Helena och jag pratade just nu och tanken är att jag ska dit och rida i uppvisningar två gånger om dagen och ev, ska dom ha WE tävlingar och då ska jag rida på Tubbe där med. Därimot är det hårdträning för Tubbes del, då han är rädd. men om det inte går får vi se om vi blir tvugna att ta Chantesse. Men det viktigaste och framförallt coolast är ju endå att jag ska få delta, eller att jag nes blev frågad är ju ganska fantastisk för så bra kan jag inte påstå att jag är ! Är ju lite rädd för att skämma ut mig säger jag bara. :P haha, men vi hoppas att Tubbe lär sig att de inte är farligt och hoppas på bra väder på strömsholm! :) Ska några dit? Isåfall kanske vi ses! :D



Bild från ett tag sen ( några år) då jag, Erika och Eva var på strömsholm. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0