- På Kullavreta

Är ju som sagt på Kullavreta nu. Fick internet redan igår. men då orkade jag inte skriva ngt. ;) Ivf, Jag och Michaela jobbar för fullt med att hålla hästarna igång och ser till så att allt rullar! I måndags var jag bara trött och orkade int med någonting, men igår och idag är det två super dagar! Har ju varit så fint väder nu också, så då får man ju en extra kick. Igår gick Tubbe suuper bra i skritt och trav, sen i galoppen blev de som hej kom och hjälp mig. Han blev helt enkelt jätte stressad. Så vi får väl se hur det går på Fredag. Antagligen helt okej i skritt och trav sen i galoppen kanske vi får 1 elller 2or. haha, we will se!

Snart ska jag gå ut och fixa lite hästar. Sen blir det att rida Tubbe för Paulo! :)


Ebba och Tubbe åt höger på strömsholm. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0