- jag är inte död

nej, som sagt. har bara väldigt mycket att görra denna vecka.

Måndag var det skola och körteori

Tisdag var det utvecklingssamtal och Kullavreta <3

Onsdag, praktik och Lagga

Torsdag, Körlektion, skola och sen körteori

Fredag är jag ledig <3 sen på kvällen är det fest!

Lördag är det Lagga stallet och massa

Söndag är jag på Säfva på hopptävling. För hoppningsvis ska jag hinna sova ut på Fredag och kanske Söndag. :)

aja, sjukt trött är jag ivf, känns som jag behöver vila. men imorgon måste jag pallra mig upp för då hinner jag inte vara sjuk. Tur att jag är ledig på fredag säger jag bara! :P haha, så typiskt mig att inte ha tid att vila. ^^

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0