- idag

Idag började skolan halv 1. Började med att hjälpa emmy att dra slingor på hennes kompis Hanna. Sedan åkte jag, min lärare och tvp till från min klass till et boende för ja, lite anorlundare människor. ;) Jag fick en tjej som hade asbergers eller nåt. vet inte. :P gick ivf jätte bra att klippa och de var en annorlunda sitiation. Bra träning med andra ord! :P

Sen hade jag körkortsteori, näst sista desutom. ska bli skönt att slippa sen! :P aja, de var det jag har hunnit göra. har också hunnit fått lite ångest över en engska bok som ska vara utläst ngn gång på nästa vecka och sofia har inte börjat läst än. Inte bra! men men, vi får se hur de går med den saken! Nu till sängen och sova!

Godnatt!

Ovisad bild på två väldigt söta tjejer. ;) haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0