- Hej igen

Länge sen jag skrev känns det som... Ivf

WE mötet gick bra och de var roligt att höra lite allmänt om allt som händer!

Sen var jag på tävling igår med hästlaget. Det gick inte lika bra som sist, men dom var duktiga endå! Kom på en 6plats av 9 lag. ;) Vet dock inte vart vi ligger i hela nu. men lite chans att komma placerade i hela skiten lär vi ju ha endå! :) Det får vi hoppas. Laggas Vi i stallet lag kom på 3 placering. Duktiga, tycker jag! :)

Vad ska jag säga mera? Red Tubbe i Lördags. Han var stressad och rädd för lite allt möjligt tycker jag. stackarn. men men, nu i veckan ska jag rida honom varje dag här så får vi se hur han blir tills på fredag! :)

Ja, idag har jag sovit och packat för snart drar jag till kulla vreta och stannar där tills på Fredag! :)

Har kanske internet därborta, hoppas på det! :) Tjiiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0