- Windy. V

Tittade precis på min bilddagbok från 2007. OMG nästan bara en massa Windy bilder. Säger bara en sak, SHIT VAD JAG SAKNAR DEN HÄSTEN! Underbarare får man leta efter. Windy var min medryttarhäst under kanske 2 år? aja, de var bara jag som red henne så hon var som min egna. tävlade henne lite lokalt, dock var hon lite feg + att lilla jag var oerfaren och red väl inte så där toppen då heller. ;) men gud vilka minnen!

Sen kom den tiden jag inte kunde rida henne längre, hemsk tid... sen efter kanske 1 år såldes hon.

Hur saknad som helst är denna underbara flicka! :(<3

Windy. V. C-ponny. Helt underbara tider.

 

Asså en av dom bästa saker jag vet är att titta tillbaka på alla underbara minnen (med allt, inte bara med Windy.) Det absolut bästa minnet med Windy är lätt när jag och Jennie skulle rida ut och när vi skulle ha travtävling. haha, shit vad vi hade kul.

 

jaja, älskar att snacka gamla tider, men åter till nutid. Nu ska jag sova, puss


Kommentarer
Postat av: Felicia :)

hejsan :) Jag sökte på Windy (som nu e min häst) o så fick jag fram dehär :) kan du inte berätta lite mer bakrund om henne skulle va kul o höra var min häst kommer ifrån och har upplevt osv :D

2011-05-13 @ 14:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0