- Tummen upp på dagen

Ja, de kan man verkligen säga! Först var det uteritt. hade underbara Caisa som gick super. Alla i min och Erikas grupp skötte sig finfint och det var super trevligt. Caisa ville dock galoppera hela tiden även fasst dom andra travade, men de är lungt. hon är gullig. :)

Sen höll jag lektion för Inez och Mulle. Tummen upp på dom som hoppadfe fin fint! :D

Ja, sen kollade jag på hopplektionerna på kvällen och trackade Mika lite. ^^

aja, härlig dag. bilder kommer upp imorgon kanske för snart dör min dator, (har inget batteri)


hejdå kram

Kommentarer
Postat av: mika

hahaha, neje de va ju jag som trackade dig! ;D priden o ja stylade bara lite där när vi "hoppade" över det "stora hindret" fast vi rivde grovt tyvär men han tog ju igen det är han körde en fin rodeouppvisning :D

2010-09-13 @ 16:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0