- Tävling div 3

Idag vare tävling på UPK. (hade ju som sagt ingen häst så jag åkte med som lagledare bara även denna gång.) Ivf så sov jag åt helvette i natt, gick inge bra alls. Måste haft mardrömmar om PQ formeln efter 2 timmars pluggande igår. ^^ Ivf, så när jag vaknar mår jag skit, feber och orkar ingenting. men efter att ha tagit alvedon och sovit en halvtimme vare bara att kliva upp. haha, var ju allmänt nere hela dagen eftersom jag frös AS mkt och hade lite huvudvärk. ^^ men men..

Hoppas btw att jag har häst till nästa omgång, men då äre Macho eller kanske Cizen som gäller eller ingen alls. :P

Tyvärr tog jag inga bilder, men här kommer en bild på Mie & Baronen som för övrigt red et finfin ritt på 62%

Föresten tycker jag att det är ganska coolt att vi har en Quarterhäst i vårat lag. ^^ haha (inte denna på bilden.)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0