- Skolfoto idag

yes, sitter och gör ett morgoninlägg. Ska snart dra mig vidare till skolan. Först har vi kultur & stilhistoria sen blire fotografering och så slutar vi. ;) ganska skönt om jag får säga det själv. :D

aja, man får ju hoppas att jag för en gång skull får en bra plats. ^^ Ikväll blire stallet förresten. Det är idag domen faller om jag ska tävla på Söndag eller inte. De lär bli caisa eller ingen alls. :P

Längtar förresten till Hästkunskap cup. detta var förra året då vi hade elitlaget. ^^

Jag, Erika & Tessi. :) hihi, får hoppas de blir lika kul iår. :D




Kommentarer
Postat av: Klara Hovstadius

woho :D<3

2010-09-22 @ 10:56:27
URL: http://klarahovstadius.blogg.se/
Postat av: Therése

Elitlaget ofc :D

2010-09-22 @ 20:31:45
Postat av: my

Hur blev det, tävla eller ej ?

2010-09-22 @ 21:17:02
Postat av: Inez

Klart det kommer bli bäst i år ^^

2010-09-23 @ 07:36:37
URL: http://inezzio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0