- Ridpass

Diagnosen från läkaren blev halsfluss. haha okej, jaja. bara att vänta tills det går ur sig själv för ingen pencelin fick jag. ^^

Var ivf uppe i stallet och red idag! Kände att jag lika gärna kunde gå upp dit för de gör mig bara gott eller hur man säger. ;) haha, fick ivf rida min älskling Alicia igen. :)

Tog dressyrsadeln precis som i Fredags. Kändes som hon var mycket finare idag! Shit vilken skillnad från förra Onsdagen som jag red henne. Då var hon jätte jobbig i högersidan och hon kändes bara allmänt stel. Idag var hon mjuk i den sidan redan från början vilket är en bra bit på vägen ! :D Nu återstår bara höger galopp att träna på. Men hon KAN, de är bara jag som släpper för mycket, för jag suger allvarligt talat att verkligen hålla i tyglarna och hon behöver verkligen de stödet hela tiden. men jag ska kämpa vidare och det SKA sitta till ridskolemästerskapet på Lurbo (distriksuttagningen.)

Men hon var duktig och överlag är jag mycket nöjd. :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0