- Kullavreta nästa

Snart åker jag till Uppsala och möter Klara. Ringde helena idag och hon svarade. haha, trode jag inte. men de gjorde hon så sa hon att hon hade plats. så vi sover där idag till imorgon och sen imorgon är det WE tävlingar. :) Ska bli jätte kul att åka dit igen. :)

Bloggar alltså inte imorgon, kanske när jag kommer hem. Klaras kamera åker med så det kanske blir några bilder om vi har tur. :D

Nu är jag TAGGGAD! Chantesse ska oxå tävla med carlos (ägaren) så ska bli riktigt kul att se. :D<3

hej då, nu åker vi till KULLAVRETA GÅRD! :D<3



Bild på Abbe och mig från kullavreta. :)<3


Kommentarer
Postat av: Klara Hovstadius -Tävlingsryttare med världens finaste ponny

Taggad :D!<3

2010-09-04 @ 17:42:51
URL: http://klarahovstadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0