- ingen skola idag heller...

Vilket allvarligt talat SUUGER! Värsta chill dagen och jag är inte där. :O aja, istället måste jag tillbringa lite tid på hörcentralen :/ Hoppas de går fort säger jag bara. Får se vad dom säger, har ju varit sjuk nu med feber men var helt frisk igår och halsen började gå mot det normala men i stället fick jag as ont typ i öronen? helt cp. Kan ju vara hösel saks inflamation, skulle inte vara första gången ivf. Vaknade i natt och fick ta en alvedon. SÅ ont brukar de inte göra dock. Hoppas på att kunna få gå upp till stallet idag i vilket fall som helst! :) Så jag håller tummarna.

har fresten anmält mig och Alicia till distriktsuttagning nu i RMet. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0