- dålig uppdatering

kan man verkligen säga!

Idag har jag gått i skolan som vanligt. gjorde inte så mkt. hade hvt och bild och mördarmatte. blää

Kan ju ta och berätta att fina Macho var hos kiropraktor idag. Gjorde böjpröv pch grejjer. Jag var inte med så har bara hört lite från fina Lisa. :) Han visade lite på höger bak. Han har tydligen ont i ett ligament i knät. fråga mig inte vad det är, men så sa han tydligen. :P Så nu ska han väl vila eller ngt så får vi se vad som händer. :)

Idag kom jag och tänka på denna oxå när jag åkte bussen. fråga mig inte varför, men de är en höst/vinter låt (enligt mig) så nu äre väl dags igen. ;)

ikväll äre fresten The good wife. :)(Y)


Kommentarer
Postat av: Lisa THE ONE AND ONLY!

Tjuhu du hade allt spetsat öronen du. Behandling vettetusan, typ liniment, en annan salva och nått nypon-björk pulver. HAHA

2010-09-13 @ 21:25:28
URL: http://erusugeneller.blogg.se/
Postat av: Sofia

haha, oj då. nu äre ivf fixat. ^^

2010-09-13 @ 21:47:42
URL: http://soffzz.blogg.se/
Postat av: eleonor

Jag testade ju equiterapeut till Lady. Blev då oxå rekommenderad örter.. själv valde jag att inte tro på det.. men hoppas det funkar på Macho. Däremot blev hon bättre efter behandling. Vet ej om det va tiden som läkte henne. . :)

2010-09-15 @ 18:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0