- Äntligen

Casper är hemma ! Så otroligt skönt att ha honom i stallet igen :) Dock så haltar min lilla älskling och har symptom på att ha käkat ekollon. ushush, men imorgon ska han verkas. Idag kännde vi överallt och kunde bara hitta ett ställe längst kronranden som han var lite varmare på och ömmade kanske jätte lite på. så idag får han stå inne så får vi se om det svullnar upp där. (så förhoppningsvis ser vi exakt vart det sitter.)

Han blev även nydushad idag. :) Imorgon ska han friseras. :)<3

Änvände mig av glans-shampot som står andra åt vänster. (vann de på en tävling me Alicia.) kan ju ta och säga att de kanske inte var en hitt då jag använde nästan hela flaskan på en gång. ^^ Och endå är Casper inte en sån stor häst. därimot blev han ju ren så det klagar jag ju inte på. Men skulle nog aldrig köpa det själv om jag hade ett bättre allternativ :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0