- Älskar alla vänner ute på dressyrtävlingar

Vem äre som inte gör det? Så jävla bra stämmning, även mellan alla klubbar. Jag är ju sån som älskar att prata på tävlingar (speciellt om de är dressyr.) Och speciellt när man tävlar mot dom och även kan hoppas på att dom får höga poäng. :) I LIKE IT!

Måste säga att jag mest pratar med folket från Lurbo, men de kan ju bero på att jag känner eller tävlat mot dom i olika sammanhang, som Julia, Klara och Unni. :)
___________________

Måste säga att det är sån sjukt skillnad mot dressyr och hoppfolk. Dressyr människor är så jävla mycket trevligare och snackar inte skit om andra. Därimot hoppmänniskor mår man ju bara illa av att vara på samma tävling som. (inte alla) men väldigt många hör man ju att dom pratar om ngn annan, väldigt ofta skit saker. Kanske dax att tänka på vad ni säger högt? även om ingen har pratat om ngn som jag just känner, men endå. STOR SKILLNAD mellan dressyr och hoppning. Tur att man är dressyrmänniska! Någon som kanske tycker som jag? eller tycker tvärtom kanske? Vore ju kanske roligt att diskutera! :D

 


Kommentarer
Postat av: Maya

NO, NO vi som ät hoppfolk är oxå 3vliga!

Alltså både hopp och dressyr folk är 3vliga :)

2010-09-26 @ 19:35:03
URL: http://jemfotoblogg.blogg.se/
Postat av: Maya

NO, NO vi som ät hoppfolk är oxå 3vliga!

Alltså både hopp och dressyr folk är 3vliga :)

2010-09-26 @ 19:35:25
URL: http://jemfotoblogg.blogg.se/
Postat av: Klara Hovstadius

Hihi :)) Ja håller med! Mkt bättre stämning :)

2010-09-26 @ 20:32:21
URL: http://klarahovstadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0