- Totalt 3a

Nu har resultaten från RMet kommit upp. Jag kom 3 i dressyren med 7,3 poäng. 4 i hoppningen med 4fel i fas 2 och 30p i stilhoppningen. och 6 i hästkunskapåen med 18p. HAHAHA, säger bara att jag hade typ 3 sämst i hästkunskapen av alla. och jag ska ha vara en av dom bästa i Sverige? fattar inte hur jag lyckas. ^^ men men, det står allvarligt HELT olika beroende på vilken bok man läser från. Hästkunskap cup är ju hästhållning i praktiken. och den här testen vi gjorde nu var från teorihästsajten på ridsportförbundets hemsida. men aja. Kom ivf 3 placerad totalt. :) Helt okej insatts. men vet att jag absolut kunde gjort bättre ifrån mig. Speciellt i hästkunskapen och dressyren!

Men men, gjort är gjort och jag hoppas verkligen att förbättra mig! :)

Bara för att min älskling är så fin. :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0