- Tävling på söndag

den 17 är det ju dressyrtävling. Finalen i div 3 för hästar. Lagga har ingen junior så jag anmälde mig på en halt häst i hopp om att skaffa mig en annan. Idag provred jag ridskolehästen Caisa. Har bara ridit henne 1 gång innan på 4 år ungefär. men idag var hon ivf väldigt fin. Dock så när jag skulle pröva rida LA:1an så gick de bara fortare och fortare. Hon är ju inte direkt stadig osv. och i galoppen då gåre fort. bara att hålla i sig.^^

HAHA, ivf har hon aldrig tävlat ute. så ja, vi får väl se hur det går. men de gör jag som sagt för lagets skull. :) Någon måste ju komma sist oxå. xD

Caisa är mamman på bilden. ;) ja, de är bara hålla tummarna på att hon inte är rädd för saker i omgivningen och framför allt så att hon är lugn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0