- Stallet

Slängde i mig lite mat när jag kom hem, sen vare bara att cykla upp till stallet. :) Caroline red Tuffe på western så då hade jag bara fina casper kvar. Pratade med Caroline om allt och lite till. Jätte skönt! Ryktade casper. Sen åkte jag & Eva (Ridskolechefen) och kollade på ett hus som hade visning. (De är grannhuset som vi bara ville spana in, så ingen av oss vil flytta. ^^) Jaja, roligt var det!

Sen tömkörde jag Casper. Jätte duktig är han, sökte sig framåt & nedåt imellanåt och var allmänt lyhörd även fasst dom andra hästarna var runt omkring. :) Hoppas verkligen att det blir fint väder imorgon så kan jag rida ut. Såg ingen hälta idag! Hoppas verkligen att hältan håller sig borta. men fortsätter att bara skritta lite till i säkerhets skull. :) han var ivf super duktig och så är han piggelin. :)<3

Bild på casper från i Lördags. :)<3


Kommentarer
Postat av: Erika

OFTA !!!!!???? jag vill också gå på visning :O

2010-10-06 @ 21:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0