- Stallet

Cyklade upp till stallet. Väl i stallet klippte jag Eva. :) Sen plockade jag in hästarna och satt ut hästarnas arbete. Sen var det casper som gällde. Nästan ALLA hästar har rullt sig, kul. -.- casper var som tur hyffsat ren på an av sidorna. men men, tvättade av benen och rykta bort på kroppen. sen longerade jag i ridhuset. hade gummisnodd som hjälp. tempot blev otroligt mycket bättre och han kom ner med huvudet och slappnade av. Självklart har jag gummisnodden på lösast möjligast, för man ska aldrig "trycka" ner hästen. Men han var ivf duktig. :)

Sen efterråt kände jag mig lite stolt eftersom alla utom casper var leriga, då såg han ut att glänsa lite extra mycket. ;) haha

Min lilla fina. :)<3

 

___________________________________________________________________________

Nu håller jag på att packa inför imorgon! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0