- som sagt..

yes, inget stall idag pga skola och sedan styelse möte. Casper får stå och Tuffe blev riden av Carro, vilket är hur skönt som helst! Har precis tittat på The good wife. rekommenderar verkligen serien! :) (fasst man måste nog vara insatt för att fatta.) jaja, styrelsemötet gick jätte bra. Har lärt Johanna hur man fixar hemsidan oxå, vilket är skönt då jag slipper uppdatera allt i fortsättningen. Jag själv tycker de är jätte kul att hålla på, men ibland kan de bli lite mkt. Så nu är det jätte skönt att jag visat henne det! Så kan hon fixa lite också.

jaja, inte så mkt mera att säga om dagen. Jag och Jojjo ska snart börja planera Julshowen lite smått som är den 18 December. Tiden går fort! :O

Bild på mig och Fina Alicia som jag btw hoppas få rida snart! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0