- Ridpass

Cyklade upp till stallet. Casper låg och sov så jag smög in till honom och satt mig tsm med honom. Han la huvet i mitt knä och fortsatte sova så vi hade lite myspys där. :) Sen när han ställde sig upp ryktade jag honom och tog ut honom och red en sväng. Lilla fegisen ville inte gå till en del av utebanan. Så ridningen stördes väldigt mkt av detta. så nej, mera träning ute i skogen osv blir det från och med nu. han ska då inte få bli bekväm av sig!

Ja iovf, sen vare bara att ta in casper och ut med nästa som blev Alicia. Gick inte så bra med henne dock. Hon var bara allmänt jobbig, springig och hård i munnen. jag förslog för Eva att hon skulle gå utan bett ett tag bara för att se om det gjorde skillnad. (och så kan dom som man VET har mjuk hand få rida henne med bett.) men jag vet inte om hon naoppade på det. :P Därimot så nappade hon på att jag skulle få rida henne på Söndag på hoppningen. men får se hur det blir. ;)

Alicia på bilden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0