- Ridpass

cyklade upp till stallet. Ryktade Casper. Gjorde inget annat med honom då jag tänker låta honom stå tills på Fredag då vetrinären ska kolla på honom. Sen blev det ett ridpass på Caisa för Eva.

Caisa var allmänt springig och jag fick lixom inte kläm på det hela. Eva säger alltid att jag har för höga förväntningar på mig själv, för hon tycker det ser fint ut. men nej, ska det så ska det tycker jag! och hellre ha för höga än för låga! Ja, men ivf, sen i slutet coatshade Agge mig lite. Då gick det super bra. Då började hon jobba och komma upp. :) men, men långt ifrån bra äre. ;) Men jag räknar redan med att de inte kommer gå så bra på Söndag. men aa, skönt att Agge hjälpte mig lite där endå! :)

För er som undrar vem Agge är så är det min granne och min ridlärare ibland. Hon tränade mig och Ally flera dagar i veckan sommaren 2009. Agge är sjukt duktig på att rida och sjukt duktig på att förklara och kräver väldigt mycket vilket jag tycker är bra!

Bild på Ally sommaren 2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0