-pluggat

yes, har varit duktig och pluggat på alla ljuslägen och färgtoner.

Ljuslägen är följande.

2-svart
3-mörkbrun
4-medelbrun
5-ljusbrun
6-mörkblond
7-medelblond
8-ljusblond
9-pastellblond

referenstoner/färgskalan är följande.

1. Ask
2. Matt
3. Guld
4. Koppar
5. Mahogny
6. Violette
7. Brun
8. Pärl (blå)
9. Sendré

Det betyder att om du har en färg som tex heter 5/11 så är det ljushetsläge ljusbrun med intensiv ask.

Känner mig ganska duktig ivf. ;) Men mera är det agtt plugga på! Imorgon har jag bara en lektion i skolan så då blire till att plugga lite också. för på Torsdag har jag prov. -.-

_____________________________
Tittade precis på lite bilder, här är min första header på bloggen. haha xD
,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0