- Ledig idag

yes, idag är jag ledig. så skönt! jag har städat mitt rum, fixat med hemsidan och städat lite allmänt. känner mig ovanligt duktig faktiskt. Funderar på att ta och plugga svenska ett tag då jag har prov på Torsdag. men jag vet inte om jag orkar. ^^ Ikväll blir det ivf stallet! :)

Angående RMet så ska Upplands ridsportförbund ta tag i saken och kolla resultaten igen. MYCKET BRA tycker jag! Hoppas bara att det går, alltså att inte alla resultat är borta, för då går det ju inte. Mamma skrev föresten ett mejl ang tävlingen dit igår. men Upplands ridsportförbund jobbar redan med det som tur är så då klagar jag inte utan jag tycker att dom ska få jobba. för dom fattar redan att de är ett STORT problem. :D Känns faktiskt skönt att dom tar tag i det! (y)

Försten har kommit på att jag inte har så många bilder då jag verkligen är glad. men här kommer några på bevis att jag har två st ivf. :P

I mitten hittar ni mig ;)

 


Kommentarer
Postat av: Unni

Oh, gud vad bra att dom ska kolla på det igen! Hoppas det kommer något vettigt ur det bara :)

2010-10-26 @ 12:39:18
Postat av: Maya

Varf syns inte Tessis ansikte?

2010-10-26 @ 17:09:36
URL: http://jemfotoblogg.blogg.se/
Postat av: Maya

varför ser man inte Tessis ansikte?

2010-10-26 @ 17:17:09
URL: http://jemfotoblogg.blogg.se/
Postat av: Maya

Sv: ok

2010-10-26 @ 17:29:53
URL: http://jemfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0