- jag undrar

Eftersom att jag rider väldigt mycket olika hästar, både på träning och tävling. Undrar jag nu vilken häst DU tycker jag rider bäst. Gärna varför också. Är alltid kul och veta vem andra tycker man passar bäst på. Alla hästar är ju olika och alla passar olika bra på olika hästar. så kommer det ju alltid att vara...

Så kommentera och säg vilken häst du tycker jag passar mest på! (Om du sett mig rida alltså.) ^^









Där fick ni några bilder på när jag rider massa olika hästar! :)


Kommentarer
Postat av: Maria

Du glömmde Casper...

Jag tycker att du rider Alicia bäst för du rider hhenne så bra verkar det som ch du har ju vunnit 1:a pris och allt på henne!

2010-10-14 @ 21:26:37
URL: http://-----

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0