- Fullt upp hela dagen

Yes, hafft fullt upp. Vaknade ganska tidigt och gick upp till stallet. Tog in Casper och fixade honom inför longering. Longerade honom en liten stund sen satt jag upp. Vi gick inte då jag tyckte att de var onödigt. utan vi stog bara och hade det lite mysigt. Han var duktig, <3

Sen hem, klippte pappa. Sax med kam metoden fick det bli. Så nu är det kortkort. Sen fixa mat, sen åka iväg till polishuset och fixa pass. Fotot blev som vanligt skit dåligt. men vem blir snygg på sitt pass lixom? 1 av 10 kanske.. så jag är väl inte ledsen över det. :P Sen åka till coop och skopunkten, sen till doktorn. Sen efter doktorn åkte vi och hämta Malin och Patrik i stan. Sen hem å äta, nu sitter jag här och typ om en sekund ska jag upp till stallet bara en snabbis. så nej nu måste jag skynda mig. ^^ hej då

Kommentarer
Postat av: ebba

åh tack för att du röstade på mig sofia :)

2010-10-01 @ 18:16:46
URL: http://ebbaasikberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0