- Fina

Kom precis hem från stallet. Har varit där hela dagen fram till nu. Först ut var Casper som var super duktig. Endast skritt men gjorde bara lite svängar och lyssna hela tiden. :) Super duktig. Imorgon får han vila, sen får vi se vad jag hittar på på Tisdag. Kanske det är rida ut time. :) vi får väl se...

Sen vare Tuffe. Red honom i ridhuset eftersom de är de han behöver träna på. annars skulle jag nog tagit ut honom på en tur. men ivf, han var lite stressad i början men slappna av ganska fort och gick på jätte fint. :) Skrittade fram länge och sen jogga jag fram honom och gjorde lite travarbete. Sen var det galoppträning som gällde. Han tog galoppen direkt och de var inga större problem. Dock går det ju lite fort, men snart hittar han nog balansen där oxå. :)

Sen höll jag lite lektion för Erika och Pontus som red lite Working equitation. Måste säga att de blir jätte fint med alla nya hinder. :D

Nu sitter jag och funderar på att gå och dusha sen ska jag kolla med jätte snälla Magnus och kolla om han vill hjälpa mig med lite matteräkning. Tråkigt, men nödvändigt! Känner mig väldigt stolt som jobbar en hel söndag. ^^

Bild på gullis Casper från igår. :)<3




Kommentarer
Postat av: eleonor

va fin casper är. Är han efter caisa? eller Nancy? Här har man ingen koll som du hör ;)

2010-10-03 @ 20:57:20
Postat av: Sofia

han är efter Nancy. :D

2010-10-03 @ 21:08:18
URL: http://soffzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0