- Duktiga hästar

Efter skolan så var det stallet som gällde. Började med Casper, Han har ju varit så jäkla pigg nu egftersom det är litre hårt ute. så han fick springa i ridhuset. La ut lite bommar och vatten matta som han fick hoppa över lite frivilligt om han ville. Han älskar ju sin lilla vattenmatta där så han la gärna en liten volt runt den och hoppa den, bra för att han ficm mkt beröm. Sötis!

Sen vare Tuffe. Har inte rididt honom på länge nu eftersom Carro rider honom nästan varje dag. men han var ivf duktig. Tog inte bettet som jag ville i början och tröck aningen inåt i vänster varv. Efter ett tag var han ivf super fin! Red lite på enhandsfattning också bara för att. och han var super fin då med. behöll formen jätte fint och lyssnade på skänkel och vikt helt och hållet. Super kul att han är så fin!

Sen ville Erika prova Tuffe så hon hoppade upp på honom och jag hoppade upp på Pontus. har inte ridit pontus på jätte länge. men han var super mysig. :) Stoor skillnad från sist. :D

sist men inte minst var Calle på tur. Vi körde lite bomövningar. Olika svängar och tempon. Gick väl helt okej, det känns som om Calle inte har så mkt att ge. han lixom bara går där och är snäll. han har inte det där lilla extra. ;) men han var duktig även fasst det kanske inte passar mig. ;)

Bild på Tuffis. :)


Kommentarer
Postat av: Erika

jag säger ju att min ponny är super ! :D

2010-10-28 @ 16:53:01
URL: http://yakire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0