- Dagen

Varit i stallet hela dagen. :D

Gjorde en jävla massa, men gjorde det vanliga. och lite till...

Ledde som vanligt och höll bara allmänt koll så att allt flöt på bra. Sen red jag Casper på banan. Skritt och pyttelite trav. men han gör ngt konstigt med benet i traven så inge mer trav blir det för hans del. Sen hade vi möte och sen hade vi ett till möte (fasst med andra personer.) ja, sen flög jag hem så Mats (min granne och läkare) fick kolla på mitt öra som jag knappt hör ngt på för tillfället. ^^ Fick medicin och grejjer så nu jävlar ska de bli bra!

Nu sitter jag och har fått massa bilder från Inez från dagens ridning på casper. Bilderna kommer snart. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0