- dagen

Jaha, vad ska jag säga om dagen. Både bra och dåliga saker har hänt.
Vi kan ju börja med dom dåliga.

* Matte lektion på morgonen
* Cizen är inte frisk, och inte Macho heller.
* Mika eller jag har ingen häst till sista omgången i div 3. Så nu har jag anmält mig på en halt häst och hoppas på att en annan häst ska dyka upp. (Vi måste ju vara en junior så de är Mika eller jag.)

Dom bra sakerna är:

* Fick ett mejl idag att Lagga blev årets ungdomssektion i Uppland.
* Lagga blev sponsrade av en hästbutik till vårat stallrally som vi har på Söndag.
* Casper är inte halt, varken i traven eller galoppen längre :)
* Jag sprang 5km idag på idrotten imom VG tiden.
* Det är bara 22 dagar kvar tills jag drar till thailand.
* Det BÄSTA av allt är att jag åker till Kullavreta imorgon på dan! Så skönt! :D

jaja, mest bra saker. men de känns som att dom dåliga sakerna är väldigt "tunga". ^^

Lyssnar på denna nu

John Mayer – Free Fallin' - Live at the Nokia Theatre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0