- asså seriöst

Jag är upprörd!

Börjar undra hur vissa ungar blir uppfostrade idag. Eller är vissa bara helt störda i huvet helt enkelt? Man börjar faktiskt ta och undra ibland vad dom tänker med eller om dom tänker över huvud taget. Tänker inte säga så mycket mera än att jag HATAR folk som tror dom är överlägsna eller tror att dom kan bli populära om dom trycker ner några. USH en STOOOOR DISS!

(inget som handlar om mig, eller egentligen någon.) Men jag är ju inte blind lixom. -.-

Ibland krävs lite sånna här inlägg oxå för att skriva av sig. ;)


Mitt tips är bara att alltid stå för det man gör och att man behandlar andra som man vill bli behandlad själv. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0