- Varför händer allt på Lördag?

det kan man ju ta och undra sig. Nu på Lördag är jag grymt upptagen med att vara i Lagga. MEN egentligen skulle jag antingen vilja åka till Strömsholm och titta på RMet som bland annat Julia ska tävla i (För Uppland). På Söndag ska även Ove tömköra China (Stavning?) Mickans nya häst, som jag vill se! Sen ska även Vincente ha en clinik på Kulla Vreta! Cliniken skulle jag verkligen vilja gå på. men aa, bara bita ihop och hoppas på att flera chanser finns.

Bjuder på två bilder då Vincente rider. (tagna från Kullavretas hemsida) :)

 

I Vilket fall som helst är alla välkomna till Kulla Vreta gård på Lördag kl 13.00

Clinikoffer är Monica Ekman och det är Gratis att gå på.

 

Vincentes starkaste sida är att få jämna och taktfulla piaffer/passager. Tydligen väldigt uppskattad, vilket jag verkligen kan förstå. Skulle lätt åkt dit om jag hade tid :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0