- Tävlingsresultat

Sitter och kollar på lite tävlingsresultat som jag fått. tänkte dela med mig lite. ;)

Lokalt på Alicia LC:1. Domare jeanette Nyman Nilsson 25/4-10

Slutade på 68,15% och en delad första placering :) Jätte nöjd över ritten! (vilket jag inte ofta är) ^^



Lokalt på Östervåla LA:1 på Alicia. 9/5-10 Trött ponny som typ dog inne på banan, inte alls bra. Slutade på 53,15%


(Bild från Säfva några månader innan)

Tävling från Bälinge på Alicia. (Stog inte datum på, lite skumt?) LC:2 framridningsklass fick jag 64,6% kom 3 placerad

LB:1 (Ridskole DM) Domare var Charlotta Ingvarsdotter. 63,1% och kom 5 placerad. :)



Bild från året innan då jag red DMet och kom 6 placerad (2009)

Har bara plockat ut några från det här året, har kanske tävlat 3 tävlingar till eller nåt. Den ena fick jag 61,?% och vann klassen. Sen har jag ju tävlat Caisa i en LA också. Vilket gick över förväntan bra. :P

men men, kanske ingen riktigt bra tävlingstermin kanske för min del. men hoppas att den ska bli bätte nästa år! Målet är ju inte direkt att rida runt på lokal nivå hela livet. ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0