- stallet

kom hem från skolan, matte provet gick inte så bra om man säger så. håller tummarna för ett g. men ser kanske inte jätte ljust ut..

ivf, när jag kom hem skyndade jag mig upp till stallet. Den som först var och gosade var söta Amadeus som blev lite vild. sen sprang jag in till casper. :) han är så söt. ryktade honom. han är vääldigt långhårig. får väl se hur svettig han blir när vi jobbar. :P Idag jobbade vi ingenting utan bara gosade lite. men imorgon blir det antingen tömkörning eller ridning, få se vilket. :)

och ja, jag är grymt sugen på att tävla och ja, jag är grymt sugen på att bara rida. har inte ridit på 15 dagar så ska bli skönt att komma upp på hästryggen igen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0