- Skolan

Idag kom Julia och skulle Klippa och slinga sig. :)

Innan hade hon ganska mkt utväxt och jag skojar inte, jätte slitet hår. :P de kan ingen säga imot då vi fick borsta det där håret i minst 10min för att få ut det :P haha

jaja, sluresultatet blev jätte bra! :D Hoppas Julia är nöjd! Vågade även håret i slutet. :)


Vill ta och passa på att säga till alla att om man vill färga håret hos oss i Frisör 2an kan man boka tid på måndagar kl 8.30. kostar endast 100kr för en färg. :) Antingen går man in på Fyrisskolans hemsida och kollar in numret eller så kan man boka till mig. :) Senast fredag innan så jag hinner kolla på bokningsssaket i skolan. ;) slutar TIDIGT på fredagar. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0