- Globen horse show

Åkte till Klara på Fredagskvällen och sov där! :D <3

Sen åkte vi till globen fagen därpå. :) Såg på hela dressyren på förmiddan. :) Sen i pausen pratade vi med Amelie som vann ponnydressyren. :) Klara kännde tydligen henne. :P Mycket trevlig människa måste jag säga! ^^

Sen var det någon slags show och grejjer. Den var väl mest för barn så den var väl inte någon höjdare. men helt okej. :) Sen åkte Klara och dom  hem så var jag med Mikaela och jennifer. och eftersom dom jobbar där hela helgen på Agria så hade dom VIP kort, (Får gå vart dom vill utom till stallarna och framridningen typ. :) Det slutade ivf med att vi var i VIP rummet där alla ryttare var när dom ville äta/vila/prata. :) Såg Malins kille henrik och deras barn bland annat. Sen var det massa ryttare från showerna där. :)

Sen när Lagga gänget kom så satt jag med Erika, Inez och Emmy. :) hoppning, fyrspann och massa grejjer. :) en av Buketterna från fyrspannen kastade dom till OSS! Dock så var Erika lite seg och ställde sig inte upp i tid, därimot var inez upp men hon nådde inte helt så hon fick bara ett blad. ^^ haha fy fan vad arga vi va. xD men men, nära va vi!

ivf köpte jag INGENTING, helt sjukt! Brukar ju alltid köpa något ivf. ^^ men men, så är det :P är ivf ganska rik nu då eftersom jag inte köpte ngt. :P

Ivf, grymt rolig dag! :D Längtar redan tills 2011 :)

Råkade visst sno en bild från klara. :P haha




Kommentarer
Postat av: Klara Hovstadius

det var kul :D<3

2010-11-28 @ 17:40:44
URL: http://klarahovstadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0