- dagen

Var på min praktik idag. Ska vara där varje Onsdag fram tills den 18 maj. :) skönt!

Nästan helt säkert att jag ska gå in i DUS, och med mig drar jag Klara in i det hela. :P haha, snäll som jag är. ^^ Nej, men de kommer säkert bli jätte bra! Har även bestämt mig för att gå ut ut USEK på Lagga. Kommer såklart vara kvar endå på Lagga och fixa med så mkt som möjligt, men de känns rätt att gå vidare.

Gick upp till stallet. gamla Kejsarn hade hög feber stackarn. Så veterinären fick komma ut och kolla. de hittade inget fel med tog blodprover så vi får se imorgon hur det blir. :/ Sen red jag casper. Idag hade jag gummisnodden som hjälp. Såklart på lösaste möjligast. Men han var riktigt duktig! :) Sen red jag Ally, hon var helt okej. ;)

Ally :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0