- Trav för första gången

Idag vare stallet som gällde. Först red jag ut med Agge, Lisa och Erika på felix. Felix är ju lite fegis ibland, men det gick faktiskt jätte bra och han var täthäst mer än halvvägs för i galoppen fick vi inte vara det längre för han var för snabb :( Då belv felix lite ledsen, haha. nej då. Men ivf som helst så gick det bra. :)

Sen tog jag Kasper till rihuset och red. Korallen först, lät han galoppera över lite bommar som låg på marken osv. :) Sen satt jag upp. Skritta runt över lite bommar osv. Sen pröva jag lite trav för första gången. det härligaste med kasper att allt känns så naturligt. Han travade på där som han inte hade gjort annat ungefär. jaja, ivf suuuuuper duktig! Det gjorde min dag ska jag ta och säga. ;)

Bild på fina hästen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0