- Slutade tiiiidigt idag!

Hade Engelska nationella idag läs och hör förståelse. Gick ju ganska bra om jag får säga det själv. Sen var jag hemma vid ca 12. Sökte lite jobb, och hade det bara allmänt soft. Sen lagade jag mat och gick upp till stallet.

Red Kasper idag. Eller hoppade upp satt där ett tag sen höll erika i så gick vi lite. han bryr sig inte så speciellt mkt. Så imorgon blire att skritta själv. Går nästan bättre då. Jag känner att jag och kasper har en riktigt bra vänskap tsm. Jag känner mig trygg när jag sitter på honom. :) Och ärligt talat tror jag han litar på mig. :) duktig polle. <3

mamma Nancy (till Kasper)

Lite skabbig bild kanske. men där har ni herr duktig. ;)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0