- laddar inför tävling

Laddar inför tävlingen imorgon! Jennie ringde för en kvart sedan och sa att hon hade ringt tävlingsledaren och sagt att vi skulle byta tid vilket är skit bra för både henne och för mig! Nu startar jag min första klass prelimenärt halv 4. Helt sjukt vad sent. :O men hoppas på att tävlingen är lite snabbare än så. men jag åker kl 1 från Lagga bara för att försöka se när Jennie tävlar och för att mamma inte hittar. xD första ute tävlingen för i år också! Så nu hoppas vi på att vädret blir bra ! :D

bjuder på en bild på senste utetävlingen då vi var på Börje sportklubb. Då som ni ser gick det ju ganska bra. :)<3

Var dåra för typ ett halvår sen, men men. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0