- glassar i solen

hade matte nationella idag. gick faktiskt ganska bra tror jag. :) Sen ställdes matten in på eftermidfdagen eftersom vi hade nationella och då hade jag bara svenska typ vid 2-3 så då bestämde sig typ alla inklusiv mig att strunta i den :) Nu sitter jag hemma i solen med min lilla dator. Jävligt skönt äre! nu har vi ju lite minilov här också vilket älskas! Ikväll ska jag rida, hoppas på att få Ally, men lär ju få ök 1 eller 2 eftersom jag väljer näst sist. ^^

jaja, gillar solen sjukt mkt :D

det ärt sånna här tillfällen jag önskar att jag hade brillor. ska fan ta och skaffa ett par , även om dom inte sitter perfekt för det lär jag ju aldrig hitta ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0