- Agrias riksmästerskap

Har precis hittat massa information om Agrias riksmästerskap. I år är det 10års jubileum och därför ska alla ryttare tävla i dressyr, hoppning och hästkunskap. (Förra året var det bara dressyr.) Såklart jag ska vara med, men en aning nervöst är det ju inför hoppningen. Känner att det kanske är dags att börja hoppträna någon gång ibland också. jaja, känner mig sjukt taggad på att ta mig vidare till finalen.

(Förra året vann jag distriksmästerkskapet på Alicia och kom vidare till finalen. ridskoleryttarnas SM. kom på en 6 plats i Finalen.) men i år måste jag ta och tagga till lite bättre. :)


Kommentarer
Postat av: Erikay

jasså? tell me

2010-05-06 @ 15:03:32
URL: http://onlyerikay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0