- Sommar 2010

Lite snack om sommar nu då... eftersom jag läängtar så jävla mkt!

Sommaren 2008- bröt benet & sommaren sög :O efter sommaren åkte jag till mallis med underbara jennie vilket ägde. :)<3

Sommaren 2009- Jäkligt kul sommar, åkte till Åland med Jennie bl.a och så hände en massa annat skoj. Red även Ally hela sommaren som min lilla egna ponnie. :)

Sommaren 2010- Kommer antagligen äga hela skiten ! Hoppas innerligt att det ska fixa sig med ridningen på ett fin fint ställe. :) Om han lyckas, blir det nog hur underbart som helst. Ska förmodligen provrida en ponny som kommer till Uppsala som ägaren ville få tränad och tävlad, vilket jag blir väldigt glad att tänka på. :) Sen blire ju såklart att gå på fest med lite Jälla folk, bara för att dom är så jävla sköna människor! Sen ska jag såklart bli jävligt brun också, det får man ju inte missa. xD


Bild från midsommar tror jag -09 jag och Jennie. :)


Bild på fina Ally från -09. :)<3


Kommentarer
Postat av: eleonor

åh Ally.. så fin och rolig att rida... :)

2010-03-19 @ 19:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0