- skrivande...

Hello. Just nu lyssnar jag på Alcazars låt från melodifestivalen och pratar med Mika på msn. Tänkte att det kanske skulle vara lite bra om jag bloggade lite. :)

I Lördags var jag på paty hos Frida, väldigt kul kväll måste jag ta och säga. :) Tack alla underbara för en bra kväll! I måndags var jag ledig, igår (tisdag) hade jag praktik, vilket är hur bra som helst. :) Och idag (Onsdag) är jag ledig. Imorgon blire dock skola, vilket är lite jobbigt  , men det gör ju ifs inte så mkt. ;)

har tittat på startlistor till på Söndag. Blev bortlottad från L:B vilket var lite tråkigt, men tur att jag har en klass kvar ivf. :) Träffa Jennie och så ska Mika och jenny tävla också! :D skoj skoj. Hoppas att Alicia sköter sig (speciellt med lastningen), har inte ridit henne eller tävlat henne på tusen år känns det som , så vi sattsar på att ta det lite lungt och komma över godkänt. :)


Klippt ut liten bit av startlistan. :) Jag och Alicia startar på 4 plats av D-ponnyerna.

Dagen innan på Lördagen ska jag på clinik med Erik Lette, vilket kommer att bli intressant. :) men nu ska jag gå. :) hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0