- Trött som fan

Fö dom som missat det så blev jag ju sjuk hos jennie. Vi trode att de var ngt med att jag var överkänslig mot vattnet och grejjer. tyvärr har detta inte gett sig helt. har gått 2 dagar sen jag var där. Jag är helt slut, orkar inte äta. visserligen var jag uppe i stallet idag och tog lite kort.. men efter var jag döds trött. De blev grillat på kvällen, typ en av dom få maträtterna jag verkligen tycker om.. Jag åt ingeting. :/ Helt skumt men jag pallar verkligen äta. men försöker verkligen trycka i mig ngt lite då och då bara för att jag vill bli bättre så fortsommöjligt.

Var fresten på Rullsand idag med Magnus och hans familj och min familj och Mysan hängde även på. :) dock började det regna efter ett tag och vi åkte hem, men de var fan roligt ändå även fasst jag var lite trött ^^

Mysan och jag på sista bilden. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0