- tråkväder

Idag har det verkligen varit tråkväder. Inge sol alls. -.- jaja, idag har jag klippt mamma, blev 200kr rikare. :) Sen cykla jag till stallet, måladfe klart mitt LFRK hinder. Ska nog ta kort på hindret imorgon och lägga upp ! ^^ Har inte ridit idag utan det gjorde Erika. Har fixat lite på Laggas hemsida också. :) Tummen upp på mig!

Har pratat med Erika om dressyren i höst också. (Någon av oss ska rida Macho i div 3 och vi kan inte bestämma vem.) Mitt förslag är att Erika ska rida omg 1, jag omg 2 och sen den som får bäst rider i omg 3 (finalen). men nej. Idag fick jag uppdateringen att de tydligen var hennes häst och grejjer. jaja, säger jag bara. Sålänge jag inte har en egen häst får jag väl nöja mig med att tävla induviduellt. :/ Får se om ngt annat dyker upp...

Jaja, på Torsdag blire förmodligen att åka och provrida en häst (till ridskola.) Får se, antingen ska vi bara kolla när en annan rider eller så ska jag få provrida. får helt enkelt se hur det blir. :)

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Sofie

Men Macho är ju Laggas häst... Gå till Eva å fråga hur ni ska läsa =D Men hon rider väl hoppningen? Då kan ju du ta dressyren ;) Kramar

2010-07-10 @ 10:46:59
URL: http://sofffiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0