- sommarjobb

Nu har jag fixat mig ett sommarjobb, hur bra, kul och bäst som helst! Ringde Helena som äger Kullavreta på förmiddan, sen så sa hon att jag kunde komma dit och kolla läget först innan jag bestämmde mig, vilket jag gjorde. Övningskörde hela vägen. Väl där blir vi visade runt på stället. Måste bara säga att stället är hur fint som helst, älskar alltihop! Fick jobb vecka 30 och 31, fick 32 också om jag ville, men vecka 32 skulle alla jag fick lära känna idag åka hem så då sa jag att jag bara skulle jobba 2 veckor.

Trevligt folk, allt var jätte fint! jag ser verkligen fram imot dom två veckorna ! :D<3

Flygfoto över kullavreta, åt vänster ligger sjön! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0